czwartek, 13 lutego 2014

Wprowadzenie

Hej !
Chciałam Was przywitać na moim nowym blogu :D
Zamierzam publikować tutaj opowiadania, których głównym bohaterem jest Zayn Malik. Będą trochę inne niż reszta, ale zobaczymy jak się Wam spodoba mój pomysł.
Na razie blog wygląda, jak wygląda, ale cały czas nad tym pracuję, więc może uda mi się go doprowadzić do przyzwoitego wyglądu xD
Pierwszy rozdział mam już w zasadzie napisany, zostały mi tylko drobne poprawki.
Bardzo Was proszę o komentarze i wyrażanie swojej opinii, bo bez tego blog nie ma najmniejszego sensu...
Dlatego BARDZO MI NA TYM ZALEŻY bez wględu na to czy macie zamiar krytykować czy chwalić!
Jak najszybciej postaram się dodać pierwszą część i czekam na Wasze wrażenia!
Całuję
Niki

3 komentarze:

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania - wiem, że warto :) To tylko kilka sekund, dla mnie bardzo ważnych, dlatego będę wdzięczna nawet za zwykłe czytam :)